Ako zvýšiť návštevnosť webu

Nový web je hotový, čo teraz?

Dali ste si vytvoriť nový web a teraz čakáte kým získate nových návštevníkov? Nečakajte, poďte s nami pracovať na jeho zviditeľnení..... 

Vytvorením webu práca na ňom ani zďaleka nekončí. Web sám o sebe nedokáže zázraky, potrebuje vaše vedenie a neustálu pozornosť, aby sa mohol rozvíjať a rásť. Nechceme brať nikomu ilúzie, ale návštevníci neprídu sami od seba. Čo teda môžete spraviť?

Neustále pracujte na obsahu

Opät sme pri obsahu, ktorý je základom úspešného webu. Ako vytvoriť kvalitný obsah sme vám už v predchádzajúcom článku načrtli. Prečo je vlastne obsah taký dôležitý? ...lebo medveď, konkrétne Panda. Panda je algoritmus od Google, ktorý sleduje kvalitu obsahu na webe. Cieľom je prinášať užívateľom vyhľadávačov kvalitné výsledky vyhľadávania. Práve preto vám nepomôže kopírovať texty od konkurencie. 

Na čom všetkom pri tvorbe kvalitného obsahu záleží?

1. Vhodne zvolené nadpisy článkov, podstránok a aktualít, prehľadne usporiadaný text s podnadpismi a odstavcami, fotografie a obrázky s popisom.

2. Gramaticky správne vytvorený text, správny slovosled vo vetách.

3. Vaša značka - povedzte zákazníkom kto ste a ako im viete pomôcť, pracujte na budovaní vašej značky a povedomia o nej.

4. Sídlo spoločnosti a kontakt - dôveryhodnosť podporíte uverejnením adresy vášho sídla (príp. aj s mapou) a kontaktnými údajmi.

Označenie sídla spoločnosti

Zviditeľnite sa na sociálnych sieťach

Zoskupte komunitu svojich zákazníkov na Facebooku, Twitteri, alebo Google+. Prinášajte im informácie, ktoré ich zaujímajú. Ukážte im zákulisie - vaše pracovné prostredie, ľudí ktorí sú súčasťou vášho tímu a i.

Twitter FacebookGoogle+   

Zviditeľnite sa prostredníctvom PPC reklamy

Na Slovensku je najviac známa služba Etarget a Google AdWords. So správne nastavenou PPC kampaňou je možné osloviť zákazníka v rozhodujúcej chvíli - v momente kedy sa rozhodol daný produkt/službu kúpiť. Čo sa vám napr. pri billboardoch, alebo reklame v časopisoch nepodarí. Za online reklamu platíte až pri návšteve vášho webu. Prečítajte si viac o zvýšení návštevnosti pomocou PPC reklamy.

Google AdWords

PPC reklama priláka potencionálneho zákazníka na váš web, vašou úlohou je, aby ste ho kvalitným obsahom na svojom webe udržali. 

Navštíve náš cenník pre vytvorenie reklamy v Google AdWords.

Čo ďalšie vplýva na návštevnosť?




Sme zapálení pre zaujímavé projekty!

Kontakt

Kontaktný formulár

Ak to s nami chcete skúsiť, dajte si záležať na podrobnej špecifikácii projektu. Ďakujeme.

Formulár bol úspešne odoslaný. Ďakujeme.

Kontaktné údaje

  • FREYA creative s.r.o
  • Bánovská 134, 913 21 Trenčianska Turná
  • e-mail: web@freya.sk
  • telefón: +421 32 286 1484
  • mobil: +421 903 267 136
  • mobil: +421 904 281 810
  • IČO: 46 526 595
  • DIČ: 2023 444 797

Google+ LinkedIn

map
Hore

Máte otázku? ×