Ako na kvalitný obsah webu

Za obsah webu možno pokladať texty, odkazy, obrázky, videá či webové aplikácie - všetko, čo jeho návštevníci konzumujú. Treba však mať na pamäti, že sú to tvory vyberavé a „nezožerú“ len tak hocičo. Prečítaje si pár našich tipov, ako kvalitný obsah naozaj (ne)tvoriť.

... a dajme tam šteniatko, každý má rád šteniatka.

übercute šteniatko

Pokiaľ chcete prilákať na svoj web návštevníkov, dych vyrážajúci dizajn, pestrofarebné portfólio produktov, ba ani fotoalbum vášho übercute šteniatka vám nepomôžu. Ľudia vyhľadávajú predovšetkým informácie a predtým, než sa rozhodnú pre nákup či službu, sa radi vzdelajú. Až keď nasiaknu dostatok správne smerovaných vedomostí, rozmýšľajú nad kúpou produktu. Pokiaľ uspokojíte ich hlad po informáciach a ponúknete im svoje znalosti o sfére, v ktorej sa pohybujete, budete prví, u koho nakúpia. 

Tak skopírujme obsah od konkurencie!

Gratulujeme, práve ste prišli na najlepší spôsob, ako zabiť kvalitu obsahu na vašom webe. Pokiaľ máte vlastné vedomosti a vlastné know-how, podeľte sa o ne s návštevníkmi vášho webu. Pripravte im originálne články, návody, vlastné fotografie a nákresy

Pokiaľ je obsah vášho webu pre návštevníkov informačne hodnotný, je vysoko pravdepodobné, že vykoná veľkú časť marketingu za vás. Ľudia sa radi delia o kvalitné zdroje informácií so známymi a sami tak vytvárajú spätné odkazy na váš web. Vyhľadávače ho za to odmenia zvýšeným skóre, a tým pádom sa web zobrazí na vyšších priečkach vo výsledkoch vyhľadávania. 

„Ako opraviť žltú chladničku s hranatými kolieskami?“

Dostať sa k všeobecným informáciam nie je také ťažké. Ľudia však nevyhľadávajú vždy iba univerzálne výrazy. Riešia špecifické problémy, ku ktorým hľadajú špecifické odpovede. 

Buďte unikátni, poskytnite vašim návštevníkom informácie, ktoré nikde inde nenájdu. Pri ich vyhľadávaní sa váš web zobrazí na popredných priečkach výsledkov vyhľadávania. Veď najlepším spôsobom, ako prekonať konkurenciu, je žiadnu nemať :).

A aký text čítate radi vy?

Článok zložený z jedného odstavca, ktorý má tisíc slov? Nie? Väčšina vašich návštevníkov na tom bude rovnako. Jednotvárny a dlhý text je nuda. Obsah webu musíte podať pútavou formou, ktorá čitateľa neunudí k smrti (alebo minimálne k odchodu z vášho webu). 

Textový obsah vždy môžete doplniť o kvalitné obrázky, inštruktážne videá, nákresy či diagramy, rozčleniť ho do viacerých obsahových sekcií, zdôrazniť dôležité pojmy a informácie... Každý dobrý redakčný systém vám pri tvorbe pútavého obsahu vyjde v ústrety. 




Sme zapálení pre zaujímavé projekty!

Kontakt

Kontaktný formulár

Ak to s nami chcete skúsiť, dajte si záležať na podrobnej špecifikácii projektu. Ďakujeme.

Formulár bol úspešne odoslaný. Ďakujeme.

Kontaktné údaje

  • FREYA creative s.r.o
  • Bánovská 134, 913 21 Trenčianska Turná
  • e-mail: web@freya.sk
  • telefón: +421 32 286 1484
  • mobil: +421 903 267 136
  • mobil: +421 904 281 810
  • IČO: 46 526 595
  • DIČ: 2023 444 797

Google+ LinkedIn

map
Hore

Máte otázku? ×