AdWords reklama zvýši návštevnosť webu

Keď už máte vytvorenú šarmantnú webstránku s kvalitným obsahom, malo by sa o nej dozvedieť čo najviac ľudí. Svojich potencionálnych zákazníkov oslovíte rýchlo a efektívne internetovou reklamou.

Online PPC reklama

Najpoužívanejší typ internetovej reklamy je PPC reklama (z angl. pay-per-click), kde sa neplatí za zobrazovanie reklamy, ale až za kliknutie na reklamu. Ak vám reklama privedie na stránku návštevníkov, platíte za kliknutie nastavenú sumu (niekoľko centov). Ak vám reklama neprivedie žiadnych návštevníkov, neplatíte nič. Reklamy sa zobrazujú zadarmo. PPC reklama zvýši návštevnosť stránky a tým povedomie o vašej značke. Najrozšírenejším PPC reklamným systémom na Slovensku i vo svete je Google AdWords.

Ako funguje AdWords

Reklamy v Google AdWords majú maximálne 130 znakov. Text reklamy obsahuje kľúčové slová alebo výrazy súvisiace s vašim podnikaním, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávania Google. Inzerujete tak pre vašich cieľových zákazníkov, ktorí už majú záujem o vaše produkty či služby. Reklama kliknutím nasmeruje návštevníka na vašu cieľovú stránku (napríklad na podstránku e-shopu s konkrétnym produktom). AdWords priradí k hľadaným slovám reklamy relevantných stránok. Reklamy sa zobrazujú pri výsledkoch vyhľadávania alebo aj v reklamnej sieti partnerov či špecializovaných webov, ktorá pokrýva viac ako 80% používateľov internetu.

Zobrazenie platenej AdWords reklamy vo výsledkoch vyhľadávania.

Zobrazenie AdWords reklamy vo výsledkoch vyhľadávania.

 

Aby bola vaša stránka viditeľná, mala by sa zobrazovať v Google na prvej stránke. Na prvé dve pozície v organických výsledkoch vyhľadávania Google kliká dokopy polovica ľudí, na pozície v rámci prvej strany kliká vyše 90 % ľudí. Poradie v akom sú reklamy (sponzorované odkazy) zobrazené, určuje aukčný systém. Každé kľúčové slovo má svoju cenu. Zobrazuje sa reklama s vyššou ponukou ceny kľúčového slova, pričom sa zohľadňuje relevancia, aktuálnosť a kvalita sponzorovaného odkazu. Sami si určíte denný rozpočet kampane, teda maximálnu sumu, ktorú ste ochotní zaplatiť za reklamu. Aukciu vyhráva maximálne 11 najvhodnejších reklám - 3 priamo hore nad výsledkami hľadania a 5 vpravo v stĺpci.

Čo všetko zistí a meria AdWords

V porovnaní s tradičnou reklamou ako TV reklama či reklama v časopisoch, kde sa efekt inzerátu v novinách meria pomerne ťažko, Google AdWords meria okamžitý zásah reklamnej kampane. Ponúka viacero štatistík reklamy v ľubovoľnom časovom rozmedzí. Sleduje nielen kliknutia na reklamu a počet zobrazení. Meria aj koľko stránok si návštevník prezrie na webe, priemerné trvanie návštevy, percento nových návštevníkov či mieru odchodu zo stránky. Ukazuje, v ktorú hodinu dňa ľudia najviac klikajú na vaše reklamy, či v ktorý deň týždňa je vaša kampaň najúspešnejšia. Okrem toho viete presne zistiť, ktorý produkt sa predáva, čo zákazník hľadal na vašom webe a čo na koniec kúpil, kde presne zákazník prerušil nákup a odišiel z vašej stránky.

Porovnanie mesačnej návštevnosti web stránky bez internetovej reklamy (marec 2013) a s AdWords reklamou (apríl 2013).
Porovnanie mesačnej návštevnosti web stránky bez internetovej reklamy (marec 2013) a s AdWords reklamou (apríl 2013).

 

Výhody a benefity AdWords reklamy:

Pomôžeme vám s vašou AdWords kampaňou

Ponúkame vám vytvorenie AdWords kampane od založenia účtu v Google Adwords, nastavenia reklám, správu a optimalizáciu kampane, až po reporty účinnosti vašich kampaní. Využite aj naše konzultácie a služby podpory zákazníka, na zvýšenie efektívnosti vášho podnikateľského úsilia.

Kontaktujte nás na adwords@freya.sk a navštívte náš cenník.

 




Sme zapálení pre zaujímavé projekty!

Kontakt

Kontaktný formulár

Ak to s nami chcete skúsiť, dajte si záležať na podrobnej špecifikácii projektu. Ďakujeme.

Formulár bol úspešne odoslaný. Ďakujeme.

Kontaktné údaje

  • FREYA creative s.r.o
  • Bánovská 134, 913 21 Trenčianska Turná
  • e-mail: web@freya.sk
  • telefón: +421 32 286 1484
  • mobil: +421 903 267 136
  • mobil: +421 904 281 810
  • IČO: 46 526 595
  • DIČ: 2023 444 797

Google+ LinkedIn

map
Hore

Máte otázku? ×